čtvrtek 20. září 2012

Jaký vlastně mám nejoblíbenější klub tady u Nás v ČR?


Od malička, co jsem poznala fotbal a začala ho tak trošku vnímat, jsem začala fandit Spartě. 
A to mi zůstalo až do dnes. Věřím v to, že to tak zůstane už napořád. Můžu tedy o sobě říct, že jsem věrný Sparťan v dobrém i zlém. 
V Gambrinus lize to je pro mě tým číslo jedna. Vždycky byl  a  bude. I když jsem z kraje Vysočina tak odmalička mi pro tento tým bije srdíčko. No a jelikož od sezóny 2012/2013 působí v Gambrinus lize i FC Vysočina Jihlava tak mám dva koně. Takže to pro mě bude pikantní duel, až se tyto dva kluby potkají. 
Ne, že bych se učila třeba jména hráčů, stačilo to, abych se dívala na zápasy a šlo to samo. Zrovna tak i to, jak se hraje fotbal. Když je k tomu "láska" tak to člověk vnímá a bere jinak. 
Když někdo uráží Spartu, nebo i když do mě se někdo naveze, že fandím zrovna ním..tak prostě jen zachovám klidnou hlavu a řeknu, že je to můj nejoblíbenější klub a že každý si může fandit  komu chce. Každý klub, je něčím zvláštní. A nikomu neberu, že fandí třeba Baníkovcům, Slávistům či Plzeňákům. Ta nenávist mezi klubami tu prostě bude furt. Je proto fajn, když máte třeba někoho v okruhu, kdo fandí stejnému klubu jako Vy. Protože když ne, je to jen samé pošťuchování, kdo je lepší a vyhrává. Znám z vlastní zkušenosti. Kamarádka z vesnice fandí Slávie a já Spartě. Dva velký rivalové klubově v Praze, no prostě v celé Gambrinus lize. Tak to je vždycky nadávek, protože každý si brání to své!. 

V minulém příspěvku jsem přidávala fotku dvojčat, se kterýma jsem právě hodně hrávala. No a právě kámoška Káťa fandila taktéž Spartě. A jako náhodou stejně jako já, už od malička. Jen její brácha byl věrný Slávista, tak to mi na něm trošku nesedělo. No jenže tak přece se kvůli tomu s Nimi nebudu o tom hádat a poroučet jim ať fandí tomu týmu, jako já. 

Omlouvám se, že jste museli čekat na další příspěvek tak dlouho, ale nebyl čas...
Tak už příště se můžete těšit ...něco z historie klubu...





Žádné komentáře:

Okomentovat